Betalingsservice - NETS

PBS-tilmeldingDu kommer via onlinebookingen direkte over på Nets hjemmesiden og skal kun udfylde CPR og kontonummeret.

Vi hjælper gerne med at forsøge at tilmelde dig til Nets Betalingsservice, men det er suverænt din bank, der bestemmer, om aftalen kan oprettes, og der bliver betalt. Det er dermed dit ansvar, om aftalen bliver tilmeldt.
Modtager du et girokort, så er Netsaftalen ikke tilmeldt, og du skal selv tilmelde.

Er der problemer med tilmeldingen, kan det kun løses ved, at du selv kontakter dit pengeinstitut for godkendelse af Netsaftalen med LifeClub.
Det eneste vi kan gøre, er at taste dit CPR nummer samt det oplyste registrererings og kontonummer.

Du kan let tilmelde aftalen via dit login på holdbooking.

Hvis du ikke er tilmeldt, vises der boksen "Tilmeld dig Nets" under medlemsoplysninger, når du er logget ind via holdbooking (i fuld site visning). Du skal bruge NemID og her sker tilmelding direkte til Nets og udenom LifeClub.
Er du tilmeldt Nets i forvejen, vises boksen ikke.


Når betalingen ikke kommer frem

Det kan også ske, at betalingen ikke kommer frem, selv om den fremgår på din betalingsoversigt.
Det skyldes oftest, at den efterfølgende er blevet afvist af dig eller din bank, eller der ikke er penge på kontoen.

Har du allerede betalt:

Du kan afvise en betaling til og med den 7. i betalingsmåneden. Du eller banken kan afvise en betaling inden for tidsfristen, selv om betalingen står som gennemført. Betalingen bliver i dette tilfælde ført tilbage til din konto inden for 2-3 hverdage. Af den grund ved vi først med sikkerhed, om din betaling er gået igennem omkring den 11. i måneden.
NB. LifeClub må ikke kontakte din bank. Mener du at have betalt, skal du derfor selv bede din bank eftersøge betalingen.


Desværre har vi i enkelte tilfælde ikke mulighed for at tilmelde medlemmer til Betalingsservice.

Det sker, fordi din bank afviser at oprette en Betalingsserviceaftale. Vi kan kun forsøge at indsende CPR og kontonummer, som så skal godkendes af din bank.

I følgende situationer kan det være umuligt for LifeClub at tilmelde:
– Du har ikke en aftale med dit pengeinstitut i forvejen
– Din samlever skal betale for dig
– Din værge skal betale for dig
– Du er under 18 år
- Andet

Er det tilfældet for dig, kan det kun løses ved, at du selv kontakter dit pengeinstitut for godkendelse af Netsaftalen med LifeClub.

Alternativt kan du betale forud for næste måned, inden den 15. i måneden før. På den måde sparer du helt gebyr. Der er dog nogle frister, som du skal være opmærksom på. De er:

1. 8. bankdag 15. 16. - 20.
Betalingsfrist for den indeværende måned er altid første bankdag. Vi modtager betalingsoplysninger fra Nets 8. bankdag i en samlet fil.

Sidste frist for gebyrfri forudbetaling for næste måned.
Betales der ikke forud er
opkrævningsgebyret 9,75 og
et evt. giro gebyr 29,25

Samlet indsendelse af Nets Betalingsservice opkrævning for alle, hvor der ikke er et overskydende beløb på konto efter opkrævningen.
Alt efter denne dato bero mv. ændres først efterfølgende måneder

Læs hvad Nets A/S oplyser:

På Nets A/S hjemmesiden kan du læse mere FAQ for private brugere.