Betalingsservice - NETS

PBS-tilmelding

Hvis du ønsker at spare penge og have din aftale over Nets, kan du selv tilmelde den med nogle få indtastninger. Du kan sagtens bruge din almindelige lønkonto, det er ikke nødvendigt med en budgetkonto.

Medlemsnummeret står på månedsopgørelsen fra Nets eller på din aftale.

Du kan selv tilmelde aftalen via dit login på holdbooking.

Boksen til tilmelding vises i venstre side, eller under medlemsoplysninger, når du er logget ind via holdbookingen.
Er du tilmeldt Nets i forvejen, vises boksen ikke.

Du kan også vælge ikke at have aftalen via Nets. Det koster dog et girokort-gebyr pr måned. Alternativt kan du betale forud for næste måned, inden den 15. i måneden før.
På den måde sparer du helt gebyr.

Desværre har vi i enkelte tilfælde ikke mulighed for at tilmelde medlemmer til Betalingsservice.

Det sker, fordi dit pengeinstitut afviser at oprette dig med en Betalingsserviceaftale. Vi kan kun indsende CPR og kontonummer, som så skal godkendes.

I følgende situationer kan det være umuligt for LifeClub, at tilmelde medlemmer:
– Du har ikke en aftale med dit pengeinstitut i forvejen
– Din samlever skal betale for dig
– Din værge skal betale for dig
– Du er under 18 år

Er det tilfældet for dig, kan det kun løses ved, at du selv kontakter dit pengeinstitut og banken vil godkende Nets aftalen med LifeClub.

Når betalingen ikke kommer frem

Det kan også ske, at betalingen ikke kommer frem, selvom den fremgår på din betalingsoversigt.
Det skyldes givetvis, at den efterfølgende er blevet afvist af dig eller din bank.

Nets tidsfrister:

Du kan afvise en betaling gennem betalingsservice til og med den 7. i betalingsmåneden. Er den 7. en lørdag, søndag eller en helligdag, kan du afvise betalingen til og med hverdagen efter. Afviser du betalingen den 7. dag i betalingsmåneden efter kl. 16.00 bliver betalingen trukket, men beløbet bliver ført tilbage på din konto inden for 2-3 hverdage.


Har du allerede betalt:

Du eller banken kan stadig have afvist en betaling inden for tidsfristen, selvom den allerede er gennemført. Pengene bliver i dette tilfælde ført tilbage til din konto inden for 2-3 hverdage.

Af den grund ved vi først med sikkerhed, om din betaling er gået igennem omkring den 11. i måneden.

LifeClub har desværre ikke mulighed for at kontakte dit pengeinstitut. Mener du at have betalt, skal du derfor selv bede dit pengeinstitut eftersøge betalingen.

Læs hvad Nets A/S oplyser:

På Nets A/S hjemmesiden kan du læse mere FAQ for private brugere.